Ważne terminy i informacje

 Rekrutacja 2022/23 – Harmonogram i Ważne Informacje

I

 W dniach 16 maja – 20 czerwca 2022 roku należy złożyć wniosek o przyjęcie do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej. Muszą to zrobić w II Liceum wszyscy Kandydaci, dla których II Liceum jest szkołą pierwszego wyboru.

Złożenie wniosku rekrutacyjnego w szkole pierwszego wyboru jest równoznaczne z jego złożeniem we wszystkich szkołach wybranych przez Kandydata, wymienionych we wniosku.

W celu złożenia wniosku należy wejść na stronę internetową:

krakow.e-omikron.pl

zalogować się na tej stronie, wypełnić wniosek on-line, wydrukować go, podpisać (konieczne są podpisy co najmniej jednego z Rodziców oraz Kandydata) i dostarczyć wniosek do szkoły.

Wniosek można dostarczyć do szkoły na trzy sposoby:

  • w sekretariacie szkoły w dni powszednie w godzinach od 9.00 do 12.30 (w dniu 20 czerwca do godz. 14.00),
  • poprzez stronę internetową krakow.e-omikron.pl – tam należy go podpisać profilem zaufanym, co jest równoznaczne ze złożeniem wniosku,
  • poprzez wysłanie czytelnych zdjęć lub skanów wypełnionego i podpisanego wniosku na adres poczty elektronicznej:

rekrutacja2lo@gmail.com

Wpłynięcie wniosku na w/w adres potwierdzimy wiadomością zwrotną.

W każdym z tych przypadków należy zachować termin 16 maja – 20 czerwca 2022 roku (do godziny 14.00).

Po otrzymaniu przez nas wniosku, potwierdzimy go niezwłocznie w systemie elektronicznej rekrutacji. Od tego momentu Kandydat traci możliwość edycji swojego wniosku (np. dokonywania zmian w wyborach szkół, uzupełnienia danych itp.). W przypadku chęci dokonania zmian we wniosku, należy zwrócić się do nas z pisemną prośbą o jego odblokowanie w systemie – zrobimy to po otrzymaniu takiej prośby. Prośbę taką można złożyć w formie papierowej w szkole lub elektronicznie – przesyłając do nas czytelny skan lub zdjęcie prośby. W tym momencie Kandydat uzyska możliwość ponownej edycji swojego wniosku. Po dokonaniu zmian, należy ponownie złożyć nowy wniosek rekrutacyjny w szkole pierwszego wyboru (sposobami opisanymi powyżej).

II

 W dniach 24 czerwca – 12 lipca 2022 roku należy dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru potwierdzoną (za zgodność z oryginałem) kopię świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i potwierdzoną (za zgodność z oryginałem) kopię zaświadczenia o wyniku egzaminu ósmoklasisty.

 W tych dniach będzie możliwe także złożenie nowego wniosku o przyjęcie do szkoły przez Kandydata  (z uwagi na zamianę szkół lub oddziałów do jakich kandyduje).

Dokumenty będą przyjmowane w II LO następujących terminach:

  • 7 lipca 2022 (czwartek) w godz. 9.00 – 12.00
  • 8 lipca 2022 (piątek) w godz. 9.00 – 13.00,
  • 11 lipca 2022 (poniedziałek) w godz. 9.00 – 12.00,
  • 12 lipca 2022 (wtorek) w godz. 9.00 – 12.00.

 Nie ma konieczności osobistego składania w/w dokumentów w szkole. Zamiast tego dokumenty można przesłać w postaci czytelnych zdjęć lub skanów (z zachowaniem terminu 24 czerwca – 12 lipca 2022 roku) drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej:

 rekrutacja2lo@gmail.com

 Wpłynięcie dokumentów na w/w adres potwierdzimy wiadomością zwrotną.

 III

 Ogłoszenie listy Kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej w II LO oraz listy Kandydatów niezakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej nastąpi w dniu 19 lipca 2022 roku (wtorek) o godz. 10.00. Lista będzie wywieszona w holu szkoły na parterze.

IV

 Wszystkich Kandydatów, którzy znajdą się na liście zakwalifikowanych, zapraszamy do potwierdzania woli uczęszczania do naszej szkoły poprzez dostarczenie kompletu następujących dokumentów:

1) oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej;
2) oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty;
3) dwie podpisane fotografie 30x42mm w stroju szkolnym;
4) karta zdrowia (jeśli była wydana przez szkołę podstawową);
5) skrócony odpis aktu urodzenia (lub kserokopia);

6) karta informacyjna ze szkoły podstawowej (o ile była wydana).

Dokumenty będzie można składać w dniach 20 – 25 lipca 2022 roku w następujących terminach:

20 lipca 2022 (środa) w godz. 9.00 – 12.00,

21 lipca 2022 (czwartek) w godz. 9.00 – 12.00,

22 lipca 2022 (piątek) w godz. 9.00 – 12.00,

25 lipca 2022 (poniedziałek) w godz. 9.00 – 12.00.

Ogłoszenie listy Kandydatów przyjętych do szkoły nastąpi w dniu 26 lipca 2022 roku (wtorek) o godz. 10.00. Lista będzie wywieszona w holu szkoły na parterze.

Ważna informacja!

W szkole wdrażamy tzw. mLegitymację (legitymacja uczniowska w telefonie). Jeśli Kandydat potwierdzający chęć nauki w II LO jest zainteresowany dokumentem w tej postaci, to prosimy, aby od fotografa wykonującego zdjęcie do legitymacji szkolnej, oprócz standardowego zdjęcia legitymacyjnego, zabrać to samo zdjęcie także w formie cyfrowej (format jpg lub jpeg). Po rozpoczęciu nauki w II LO zdjęcie cyfrowe będzie potrzebne do wyrobienia mLegitymacji. Dokładna procedura uzyskania tego dokumentu zostanie przekazana wszystkim uczniom na początku roku szkolnego.

V

 W dniach od 27 lipca – 3 sierpnia 2022 roku przeprowadzane będzie uzupełniające postępowanie rekrutacyjne, o ile będziemy dysponować wolnymi miejscami. W tych dniach należy złożyć w szkole wniosek o ponowną rekrutację do szkoły. Można to także zrobić w formie elektronicznej na adres:

rekrutacja2lo@gmail.com

Wniosek można sporządzić odręcznie (nie ma specjalego druku wniosku). Prosimy o zaznaczenie we wniosku jakie klasy wybiera Kandydat w ramach rekrutacji uzupełniającej (lista preferencji).

Jeśli dla kandydata II LO było szkołą pierwszego wyboru, to do wniosku nie trzeba niczego dodatkowo załączać. W przypadku, gdy w rekrutacji uzupełniającej bierze udział osoba, dla której II LO nie było szkołą pierwszego wyboru, to w tym wypadku należy do wniosku dołączyc kopię śwadectwa ukończenia szkoły i kopię zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty.

Ogłoszenie listy Kandydatów zakwalifikowanych do oddziałów klasy pierwszej w wyniku rekrutacji uzupełniającej nastąpi w dniu 9 sierpnia 2022 roku (wtorek) do godz. 12.00. Lista będzie wywieszona w holu szkoły na parterze.

 Wszystkich Kandydatów, którzy znajdą się na liście zakwalifikowanych w wyniku rekrutacji uzupełniającej, zapraszamy do potwierdzania woli uczęszczania do naszej szkoły w dniach 10 – 17 sierpnia 2022 roku. Potwierdzenie woli nauki odbywa się poprzez dostarczenie kompletu dokumentów podanych w punkcie IV. Dokumenty należy dostarczyć do sekretariatu szkoły w dniach pracy sekretariatu w okresie wakacyjnym – stosowna informacja o godzinach pracy sekretariatu będzie widniała na stronie internetowej szkoły (prawdopodobnie będą to wtorki i czwartki).

 Ogłoszenie listy Kandydatów przyjętych do oddziałów klasy pierwszej w wyniku rekrutacji uzupełniającej nastąpi w dniu 18 sierpnia 2022 roku (czwartek) do godz. 12.00. Lista będzie wywieszona w holu szkoły na parterze.

 

Wrzesień 2022
P W Ś C P S N
« Sie    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  



Aktualnie online: 2
Dzisiaj: 32
W tym tygodniu: 1150
W sumie: 4369049

bip