Prezydium Rady Rodziców 2022/2023
przewodnicząca: Sabina Postrożny (2d)
wiceprzewodniczący: Wiesław Brzykcy (3h)
skarbnik: Paweł Hanusiak (4N)
sekretarz: Barbara Kolegowicz (4S)
Komisja Rewizyjna:
Marcin Rams (3d)
Anna Malińska-Łagudza (4M)
Aneta Dudek (1g)
Harmonogram zebrań Prezydium Rady Rodziców 2022/2023
13 września godz. 18.00
12 października godz. 17.30
9 listopada godz. 17.30
14 grudnia godz. 17.30
11 stycznia godz. 17.30
8 lutego godz. 17.30
8 marca godz. 17.30
12 kwietnia godz. 17.30
31 maja godz. 17.30
Harmonogramu zebrań Rady Rodziców 2022/2023

13 września godz. 19.00
8 marca godz. 18.30
31 maja godz. 18.30

Nr konta Rady Rodziców: 90 1090 2053 0000 0005 4000 0892

Regulamin Rady Rodziców dostępny tutaj

W celu otrzymania dofinansowania z Rady Rodziców należy złożyć odpowiedni wniosek.

Wniosek o dofinansowanie z funduszu Rady Rodziców – wzór dostępny tutaj

Wniosek o sfinansowanie dodatkowych zajęć z funduszu Rady Rodziców – wzór dostępny tutaj

Wniosek o zwrot 10% z funduszu Rady Rodziców – wzór dostępny tutaj
Wnioski, jak też wszystkie inne dokumenty adresowane do Rady Rodziców prosimy przesyłać w formie skanów na adres radarodzicowsobieski@gmail.com.

Należy składać pojedyncze wnioski dla każdej klas i każdych dodatkowych zajęć.

Wniosek o finansowanie zajęć powinien zawierać imię i nazwisko nauczyciela oraz numer klasy.

Należy przed złożeniem wniosku ustalić możliwy termin prowadzenia zajęć.

Wnioski rozpatrywane są raz w miesiącu, na najbliższym zebraniu prezydium RR, przed którymi wpłynęły.

Informacja o rozpatrzonych wnioskach jest publikowana jako PROTOKOŁY z zebrań w Librusie (moduł ogłoszeń).

UBEZPIECZENIE MŁODZIEŻY W ROKU SZKOLNYM 2022/2023

Polisa Typ 184 Nr 001062348 składka 60 zł

Polisa Typ 184 nr 001062349 składka 80 zł

Karta produktu

Obowiązek informacyjny

OWU NNW

Zakres ubezpieczenia

UBEZPIECZENIE MŁODZIEŻY W ROKU SZKOLNYM 2021/2022

Polisa typ 184 nr 001060973  składka 50 zł

Polisa typ 184 nr 001062841  składka 80 zł

Karta produktu

Obowiązek informacyjny

OWU NNW

Zgłoszenie szkody

Zgłaszanie szkody za pośrednictwem:
infolinii + 48 22 501 61 00
w każdym oddziale Compensy albo listownie.
Kontakt szkolny w sprawie ubezpieczeń: sekretariat.sobieski2018@gmail.com
Czerwiec 2023
P W Ś C P S N
« Maj    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  



Aktualnie online: 6
Dzisiaj: 522
W tym tygodniu: 1840
W sumie: 4595249

bip